Thursday 2 June 2011

Peringkat Seterusnyer Menjenguk & Mengikut Blogger2 Geng Kapal...

www.tips-fb.com

Hello kawan2 slmt pagi semuanyer...mesti ada yg sedang LENA tidur diulit mimpi yg indah..mimpikn org trsyg lah tuh....fuhhhhhhhhhhh lega tul sebab  aku dah follow semua blogger geng kapal dlm blog list PERSATUAN GENG KAPAL.aku dh brjanji akn follow sorang demi sorang dan brkenalan dgn mereka semua nnt.insyaAllah...semua nih memakan masa yg lama jugak .bkn senang nk brkenalan ek BAK KATA ORG TAK KENAL MAKA TAK CINTA DAH KENAL TERINGAT SHJ....memang la ni aku tgh brkenalan dgn seorg demi seorg dlm geng kapal nih sb dh jdi ketua kan.mengenali hati budi masing2 mendekati mereka..insyaAllah.alhamdulillah group yg aku create brsama mereka skrg makin happening selamanya...aku harapkan kerjasama dr mereka semua utk

BERSATU MENJADI SATU KERNA KITA SATU DESTINASI YG SAMA IAITU MENANTI DAN TERUS MENANTI HARI BAHGIA BRSAMA INSAN TRCINTA.

EH!nape gmbr nie yg aku pilih sb hatiku tenang seperti permandangan itu....almaklumlah abg syg@ abg kapal di laut biru....moga abg syg skrg slmt bertugas di kpl baru ....heee.tenkiu my dear sebab kol tdi brtanyekan khabar berita...hatiku sungguh happy!senyum smpi ke telinga nih...mentang2lah kita dh dekat abg di Melaka azie di Negeri Sembilan.owhhh...kalolah abg dpt trun dah lama azie trun ke Melaka nih jumpa abg...seb baik abg dh blik minggu lepas jumpa azie ank2 keluarga...dapatlah topup kasih syg yer....heee...abg skrg teruja sungguh bila tgok belogku .dia kata belog ku dh mengancam ...dia  suuh tukar lagu plak..lagu kitaro katanye adehhh...nntilah yank kasi lagu nih brputar smpi kita boring yo......nnt azie akn tukarkn lagu kitaro pilihan abg yer...insyaAllah.

Belogku ini mkin mngncam sb editor aku yg buatkan hehe t.ksih skali lgi adik NUR INTAN.mekasih ye sb mmbntu akk selama ini...oklah geng itu shj cerita aku arini....pgi yg indah ini seindah hatiku seindah hatimu jua....ceria selalu okay!! Bye Assalaa'mualaikum

P/S PECAH KACA PECAH GELAS SUDAH BACA HARAP BALAS jdi follower aku ler....hehe


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

4 ulasan:

intanurulfateha said... Click To Reply!

awww~ siap ade pantun! heee :p

mama ikhwan & Ikha said... Click To Reply!

hi kak azie.. raMAINYE FOLLOWER...hehehe sel;amat berkenalan gak... :)

AzieMan said... Click To Reply!

hai intan,awwww mana ade pantun dik.itu cuma madah jerk..heee.tq intan

AzieMan said... Click To Reply!

hai mama ikhwan,heeee.salam perkenalan dr akk jugak...:)rmi ker?alhamdulillah...

my signature