Tuesday 31 May 2011

Akhirnya sign up Nuffnang jugak....

www.tips-fb.com

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi krn akhirnya aku berjaya mendaftar NUFFNANG atas pertolongan adik NUR INTAN rkn fbku...dia byk mengajar aku ttg blogging yg skrg mnjdi minatku...mungkinkah rezekiku di SINI??? InsyaAllah....t.ksih adik Intan sb sudi mngajar akk neh hehe...brpeluh2 jugak nk study pasal blog dr aku yg taktahu ape2 la ni skit demi skit aku dh tahu...bak kata org KALAU BERTANYA TAK SESAT JALAN jdi aku byk brtnye dgn guru.betullah kalau takda GURU kita tidak akn berjaya di dunia dan akhirat.guru byk mengajar kita erti hidup yg sebenar...guruku skrg cik Intan ler..sb dia di antara blogger yg femes..rmi yg sudi mmbntuku blogging sb dlm group geng kapal nih semuanya happening dan bekerjasama antara satu sama lain...memahami sb telah mengalaminya...t.ksih tak terhingga buat SUAMIKU trcinta sb mengizinkan aku daftar under nuffnang nih kalo abg xizin Azie pon tak berani nk blogging...sayangggg abg mmuahhh!!aku rasa aku byk idea nak dicurahkan tp aku tak tahu di mana nk campakkn idea penulisan aku nih...setelah aku TERJEBAK dlm facebook nih brulah aku berkenalan dgn geng kapal dan org pertama yg aku kenali ialah rakanku PN AZIMAH AZRI..tq my fren sb sudi brkawan dgnku dan mmpromosikan diriku dgn geng kapal yg lain...geng kapal nih pasangan org kapal ler...hehe..sb selama ini aku tiada facebook dan tidak rmi kawan sejak ada facebook sejak join group GENG KAPAL-KITA BERSAMA brulah aku tahu bukan aku sorang shj yg bergelar bini pelaut tp di merata negeri..wow! ramai tul...semuanya peramah brsopan santun dan baik hati...krn mereka juga aku dilantik mnjdi PRESIDEN utk mewakili mereka nnti.insyaAllah...t.ksih byk2 geng sb byk menyokong kuat pdku selama ini...aku takkan lupakn jasa kamu semua....insyaAllah.

Tak kusangka semua ini berlaku dlm hidupku....
Bole tak aku beri serangkap pantun utk korang ....

Sungguh jauh beribu batu,
Kapal belayar di lautan biru,
Mari kita bersatu menjadi satu,
Untuk meneruskan kehidupan yg baru.... InsyaAllah.

Kerana kamu semua adalah yang terbaekkk!

T.ksih ye. 
Bye.


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

6 ulasan:

Momma Qiestina said... Click To Reply!

waaaaaaaaaaaaaaah ini macamlaaaaaaaaaa!
rajen2 update kak zie baru nuffnang naik mencanak..& rajin blogwalking blog kwn2 yeee..

Nanti yat tlg pemes amoskan blog kak zie yee :)

siti norlaili yusof said... Click To Reply!

yeah...kita mmg yg terbaik..hihi..
tahniah kak,dah join nuffnang..:)

OneSimpleMother said... Click To Reply!

salam ziarah dan selamat berkenalan di blog ye azie.. saya juga isteri seorang pelaut. jemput singgah ke blog saya.. :)

AzieMan said... Click To Reply!

hoyeaaaa....toche2 yat...akk blum byk idea lgi.nnt ek crik idea dlm tandas ker...hehe.hah!nk promote blog akk ker...wahhh itu sudah bgus.tenkiu yat i lebiu very strong lahhh..

AzieMan said... Click To Reply!

hehe laili and the geng semua yg terbaek bgi akk...
mekacih laili...akk dah jatuh cinta pd bloging dik.lpas tgok laili dan yat juga yg lain tuh...

AzieMan said... Click To Reply!

one simple mother,hai slmt brkenalan.tq sb sudi jdi follower azie.insyaAllah azie akn menjenguk blog u okay....

my signature