Friday 3 June 2011

KUNG FU PANDA 2 THE MOVIE

www.tips-fb.com

hai kwn2..pembaca setiaku,t.ksih sb sudi menjenguk blog aku yg baru diubahsuai sb yg lama mcm xmenarik jerk..apa lgi aku suuh editorku cik Nur Intan make over...eii bestnyer.anytime bole make over kan kan cik intan.mekacih ye...
okay arini ada ceta kelakar skit.nak tahu baca smpi abis tau!arini aku busy menguruskan urusan bank di bank muamalat sbn smpi terlupa arini ari aper...tub2 smpi bank da siap parking bwk ank2 skali.tgok2 bank tutup.hah!terkejut aku..tnye dgn ank2 eh arini ari ape kakak?ari jumaat mama...dia jwb.....adoiii ptutler bank tutup dr kul 12.30 smpi 2.30ptg sb solat jumaat....napelh aku mkin muda belia nih makin terlupa...eh perasan btul muda sebenarnyer dh tua pon lgi 6thn msuk 40 hukhuk...kenalah buat cara org dewasa skit dlu masa muda2 tak matang langsung bru kawin pon msih tak matang...smpi la ni aku rasa tak matang...bilalh nk mtg pon tak tahu bila dh brcucu cicit kot hahahahehehehe...ermmm cmner nk tunggu smpi kul 2.30 nih adoiii lama lgi tuh masa aku dtg pon bru kul 1ptg.pastu tgok ank2 kesian plak cuti2 nih xbawa jenjln jdi aku bwk ank2 tgok movie ceta KUNGFU PANDA 2..sementara bank tu buka nnt tutup sblum kul 4.15ptg...seb baek sempat nk buat urusan siap buka akaun lgi tuh utk simpanan masa depan..movie start kul 2ptg plak xperlh jnji aku stay kt sbn..wow! betapa bestnyer movie nih byk moral yg aku dpt siap gelak2 dgn ank2 dan menangis bila bab sedih...sedih bila bab mak panda terpaksa meninggalkan dia sb dikejar dgn pendekar serigala dan peacock...sb mengikuti kungfu panda 1 jdi fhamlh skit story dia...ank2 trjengkeh2 gelak tgok PO pendekar panda tuh buat lawak...po memang kelakar...bila aku tgok po tu aku dpt rasakan mcm diri aku sendiri sb dia jd pendekar menegak keadilan brlawan dgn musuh...aku lak bru jdi ketua persatuan geng kpl dibntu oleh ajk2 yg kuat.jdi aku kena kuat spt po panda...dia sgt sempoi dan sgt berani...aku suka dgn watak dia tuh...memang seronok dpt meluangkan masa dgn ank2 sb mereka sgt boring dok di rumah shj..aku tahu citarasa ank2 neh...bila tgok mereka mcm sedih jerk apalagi aku bwk mereka jln2 bwk main basikal pergi tmn permainan dll....aku seronok tgok po dan pendekar lain  bekerjasama mcm kita dlm group geng kpl.saling bntu mmbntu sesama kita....kalo rmi yg blum tgok eloklh bwk ank2 tgok ye..insyaAllah pasti brpuas hati...so inilah kung fu panda 2..jln cerita nyer menarik jugak....ending terbaekkk!!jnji ank2 aku happy itu yg penting...aku?lgilh happy dpt rehatkan minda sekejap mncrik idea utk blog neh hehe...oklh layan ye kwn2 tq bye....buat abg tersayang layan tau!tq dear love u mmuahhh.walaupun abg tiada di sisi jauh di mata dekat di hati....

layannnnn.....ek


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

1 ulasan:

Whyda said... Click To Reply!

gara2 baca post azie ni akak trus bawak anak2 gi tgk Kungfu panda...memang enjoy jek.

my signature