Friday 5 August 2011

wajah baruku eh bukan wajah baru Mrs blogku

www.tips-fb.com





taraaaa.....eh lupa nk ucap salam sorry friends...


Assalamualaikum......

Salam Hari Jumaat buat semua,hari ini ialah hari ke-5 puasa maka lagi 25 hari lagi Ramadhan akn menghilang dan Syawal pula akn menjelma..bagaimana persiapan raya Anda?aku?ermm aura raya belum sampai lagi sb auranya iaitu kekandaku belum pulang masih bertugas di kapal tanker.sabar menanti dan terus menanti bak kata lagu KD tu menghitung hari..detik demi detik...

Sebenarnya hari ini 6 Ogos 2011 aku ingin merasmikan wajah baru Mrs blogku ttgkitasyg buat semua pengunjung dan pembaca setia..suka tak?semoga anda semua terhibur dan ceria sambil membaca bebelanku selama ini ...terima kasih ye.

Kalau Anda nak tahu Mrs blogku ini telah di EDIT dan di reka khas oleh editor yg comel adik Nur Intan blogger terkenal.aku sgt suka tgok dan baca blog dia sb tue aku pun nk blog mcm dia jugak.terima kasih byk2 cik Nur Intan yg brsusah payah mengedit di bulan puasa ini.Hanya Allah shj yg membalasNYA.

Jadi bagi sesiapa yg teringin sesuatu yg baru atau berubah wajah dlm blog masing2 bolehlah menghubungi cik Nur Intan kita ye.dia sgt sporting dan sgt memahami kehendak pelanggan.

Akhir kata aku sgt berpuas hati dgn wajah Mrs blogku ini mengikut arus kehidupan skrg..bersemangat sedikit nk tgok blog hehe...dan aku tahu blog anda semua lgi cangih manggih kan.xperlah itu idea msing2 akal dan fikiran yg dijadikan Allah SWT kita harus gunakan dgn bijak dan berguna pd semua..

oklah kawan-kawan nnt kita bertemu lagi ye di lain masa dan ketika jika umur kita panjang..insyaAllah


enjoy blogwalkin!bye


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

3 ulasan:

izalemo said... Click To Reply!

wah kak azie..beri napas baru kt blog ye..nmpak lebih ok dr yang lepas..:) keep updating your blog kak

Anonymous said... Click To Reply!

T ksih byk2 iza nordin hehe
Nie nur intan yg edit
InsyaAllah I will tq

Anonymous said... Click To Reply!

hi dear :)

my signature