Friday 5 August 2011

~Coretan Nurin Syakira~

www.tips-fb.com



Assalamualaikum,semua...
Nama saya Nurin Syakira binti Saiful Lokman.umur saya 9 tahun.Saya bersekolah di Sekolah Taman Seri Pagi.Hobi saya melayari internet,bermain bola jaring,melukis dan menulis.Cita-cita saya ialah saintis,pereka fesyen,astronomi,pereka cipta dan pelukis.Saya pun tak tahu tercapai tak cita-cita sya tu...jadi saya nak cerita sikit pasal diri saya.Saya sebenarnya lemah dalam mata pelajaran matematik.Selalunya matematik je lah yg 'B' tau.Saya tak mahir dengan Math sebab saya tidak memahaminya.Oleh sebab tidak paham,saya tidak memberikan sepenuh perhatian kepada cikgu.Banyak lagi alasan tidak mahir dengan Math.Antaranya adalah saya sungguh 'MENGANTUK'.Cikgu selalu cakap bahasa 'INGGERIS' malahan dengan laju pulak tu.Kalau nak kata tak paham malu pulak.Org lain paham saya sorang je tak paham.Kadang-kadang saya pernah berkata tidak paham.Lagipun kalau masih ada org yg tak pahamlah dan penjelasan itu,maksudnya saya bukan tak suka 'MATH' dan berakhir lah kisah ku tentang Math.sekian terima kasih.
buat tatapan papa di kapal,kakak sayang papa


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

4 ulasan:

nisah said... Click To Reply!

maksu ko yang cantik tu kan ade..heheh

AzieMan said... Click To Reply!

a'ah lah lupa lak dgn maksu yg cun dan pandai tue...mekasih maksu hehe

myza said... Click To Reply!

alolo comelnya..xpe dik kalau lemah maths..akak suggest suruh mama beli buku latihan maths utk adik buat kt rumah or masa terluang..dgn latihan tubi InsyaAllah adik akan tahu betapa 'kacang'nya matematik! sbb math ni diguna dlm kehidupan seharian kita.cth: masa nk membeli belah..goodluck!

AzieMan said... Click To Reply!

t ksih byk2 kakak maiza...nnt mama Nurin akn belikan buku latihan matematik..Nurin ingat pesan kakak Maiza tue insya Allah

my signature