Sunday 21 August 2011

kawan-kawanku

www.tips-fb.com




Assalamualaikum,semua.

Hari ini Nurin nak cerita tentang kawan Nurin.Kawan Nurin ada 7 orang.Antaranya adalah Fatin Hanani,Farah Inani,Aleeya Natasha,Siti Aishah,Ummu Aisyah dan Hanis Safiah.
Mari saya ceritakan tentang mereka.Fatin Hanani~saya memang sangat-sangatlah rapat dengan dia tapi saya jarang jumpa dia.hai..rindu sangat dengan dia.Farah Inani~dia selalu belanja saya dan suka beratur dengan saya pada setiap masa.Tapi saya kesian dengan dia,sebab saya dah berjanji nak belikan dia pencil tekan tapi saya dah ingkar janjinya...kesian.tidak apa suatu hari Nurin belikan ye.Aleeya Natasha~dia selalu minta duit dengan saya.minta ye bukan pinjam.tapi saya ikhlas sebab dia kata dia tu miskin.Siti Aisyah~saya selalu belanja dia,sebab saya tengok dia tu macam susah je hidup dia,tapi bulan august ni saya tak belanja dengan dia.ye lah,bagilah cuti satu bulankan...puasalah katakan.Ummu Aisyah~kebaikan dia tu sangat melampau,tapi best juga kalau dia terlampau baik sangat.dia belanja ais krim RM1.50 3 kali tau.Hanis Safiah~dia ni suka menolong saya setiap masa.saya pun selalu juga tolong dia.ibarat 'ADA UBI,ADA BATAS,ADA BUDI,ADA BALAS'.inilah sahaja kawan nurin.saya dah naik malu ni,sebab ramai sepupu nurin kat kampung ni tengok nurin.okay,ini sahaja coretanku.semoga berjumpa lagi.by the way,my papa is here right now,welcome home papa!!
wassalam..selamat menghabiskan puasa.


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

3 ulasan:

Anonymous said... Click To Reply!

Bestnye coretan kakak

Hazieq Sanat said... Click To Reply!

Diharap bila ada selisih faham, saudari x mengungkit... Sekadar ingatan..

Woofer Storm said... Click To Reply!

kawan sejati susah nak cari,bila jumpa jaga baik2..follow sni.nice blog^^

my signature