Thursday 28 July 2011

CINTAku CINTAmu jua

www.tips-fb.com



Assalamualaikum....
Apa khabar kwn-kwn?
Alhamdulillah..brsyukur ke hadrat Ilahi krn di hari Jumaat yg dingin dan indah ini barulah daku brkesempatan utk menjenguk blogku yg terabai agak lama nih.kesian kt blog aku nie...tuan dia sibuk sgt agaknya...maafkan daku MRS BLOG lain kali aku sentiasa menjenguk atau meng UPDATE mu jika masa terluang jika berkesempatan insyaAllah


okay hari ini aku nk sambung penulisanku diariku diarimu jua utk episod seterusnya..bagi sesiapa pembaca setia ttgkisyg aku ucapkn ribuan terima kasih krn sudi membaca.bagi yg belum atau tdk sempat tdk mengapa tiada paksaan.jika masa terluang atau anda sukakan love story bolelah membacanya.tujuanku menulis bkn apa hanya utk mengimbau detik2 percintaan kami brdua..sb takut kenangan itu hilang di telan dek zaman.jd dgn adanya blogku ini dptlah aku dan dia suamiku trsyg yg jauh nun di lautan luas mengimbau kembali detik2 itu.insyaAllah


smpikan suamiku berkata"apa kata azie upload gmbr diari 1998 tue dlm blog"abg memang sgt teruja dgn blogku ini dan dia sgt memberi sokongan pdku.terima kasih yank...aku lebih suka panggil abg yank atau abg...heheheh. sebut2 nama dia kang trsedak2 dia kt kapal tue... 


smpaikan ank2 kami pun dpt baca diari kami brdua nie..ank bongsuku Putri Naziera brkata"mama,rajinnya mama papa menulis!mama papa tak penat ker"sb dia tgok panjang btul ayat2 kami tue.adoiii!kelakar lak aku dgr telatah ank brckp....


kalau ikutkan,diari semua org tak boleh bacakan tp aku suka baca semula dan ingatkan kembali kisah2 lama coretan2 lama yg sungguh jiwang karat itu heheheh.tak sangka aku boleh se jiwang itu aku pon xsedar apa yg aku tulis semua itu dr hati sanubariku dan dia.kalau tgok coretan abg lagiiii lah xterlawan den doh!sb abg dulu masa bujang rajin menulis surat dan menulis diari..bertuahlah bdn kalau dpt pasangan yg suka menulis tp yg tak terlaratnya aku nk membalas surat itu.dulu sampai abg merajuk kt kapal sb aku lambat membalas surat2 dia hukhuk.ialah bila abg dpt surat2 drku bagaikan bonus brbulan2 gaji bagi dirinya di kapal tue.abg sungguh merasa gembira bila aku mengepos surat2 beserta gambar2..senyum smpi ke telinga dan menyuntik semangatnya bekerja di kapal.aku pon byk dpt surat2 dan poskad juga gmbr2 abg..berpucuk2 surat smpi kwn2 sekerja pon jeles gitu heheheh

jadi bagi pasangan bercinta skrg kalau boleh luahkan perasaan anda melalui email,chat dan sms sb zaman skrg dah canggih kan...aku tahu rmi di luar sana sedang bercinta sedangkan aku dan dia abg pon still bercinta dlm sms,email,skype dan chat.gunakan teknologi yg ada skrg utk bercinta..xsemestinya org dh kahwin xperlu bercinta berjiwang bagai lagiiii mau jiwang tau!heheheh
pesanan dr penaja pulak ops sorry!

sebab utk menjaga hati pasangan masing2...keluarkan idea2 bernas anda itu ye jgn disimpan mcm emas.bak kata org mcm ada emas dlm mulut takut nak buka kan...xperlah cri lah idea di mana2 tujukan sajak ker tujukan lagu ker pd pasangan masing2..insyaAllah
akn buat mereka gembira dan bersemangat nk bekerja.

tapi jgn lupa...

i miss u
i love u
jgn tinggal ye heheheh
sb abg selalu msg atau ckp take care,miss u and love u
sebelum penamatkan panggilan telefon drnya atau drku...
aku tahu anda semua lagi dasyat loving2 nya...
xpayah ajar pon ikutkan kan kan...
sekarang semua dh maju ke hadapan.....
baguslah begitu utk merapatkan hubungan suami isteri atau tunang ataupun boyfriend/girlfriend
lagi lamaaaa kahwin lagiii nak loving
sb mcm aku dan dia yg sering berjauhan
perlu jatuh cinta beberapa kali....sb tiap kali abg balik bercuti aku dan abg sgt malu2 mcm bercinta semula....
mungkin bagi org lain rasa janggal tp bagi kami sentiasa menggunakan waktu yg ada utk bercinta...
bercinta dan bercinta
maaflah kalau ada kata2 yg mengguris hati anda ye
kenapa kalau kita berjauhan kita merasa rindu?sayang?
itu tandanya
CINTA

yang terpendam didalam hati dan jiwa..bagaimana cara kita ingin menghilangkan rasa rindu?susah bukan...bkn senang jadi
selami cinta itu seadanya dgn mengimbau memori2 indah kita ....

oklah aku sebenarnya nk mengedit gmbr diariku diarimu jua nie takut diari nie di telan dek zaman.
maaflah aku asyik membebel jer ...moga anda semua tdk merasa sunyi dan sepi ye..
ceriakan hari anda dgn kenangan2 lama itu kalau boleh baca diari atau tgok gmbr2 lama...insyaAllah
terima kasih
good bye


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

0 ulasan:

my signature