Monday 11 July 2011

JADUAL PERSEKOLAHAN

www.tips-fb.com


Assalaa'mualaikum.....

Apa khabar kawan-kawanku semua? semoga hari2 anda ceria selalu..bagi aku pulak hari-hari  kesibukan,kepenatan,keboringan dan kesunyian sebabbbbb suami tiada di sisi ler.lagi mau tanya hahahah...tp tak per puteri2 kesayangan kami ni ada menemaniku.abg kt atas kapal tue lagiiiiii lah boring agaknya hanya bertemankan enjin kapal dan kawan2 seperjuangan.sejak abg sign on utk belayar pada 6 April 2011 sampai sekarang 11 Julai 2011 maka sudah 3 bulan masa berlalu sungguh cepatku rasakan.tp dalam masa 3 bulan nie dapatlah kami bertemu beberapa kali melepaskan rindu di hati bukan terus tidak bertemu tau!heheheh...jadi lagi sebulan abg akan balik bercuti utk menyambut bulan ramadhan dan bulan syawal bersama kami.yeayyyyyyyyyyy!abg kata abg dh call office utk notis sebulan sign off.wah!sungguhku xsabar menanti kepulangan abg syg.kami amat merindui papa@abg.Anda tanya kenapa 4 bulan belayar?sebab abg aku dh jadi chief enggineer  ler dulu masa dia belum naik pangkat jadi 3rd enggineer dan 2nd enggineer abg belayar 7 bulan dan palingggg lama aku menanti abg selama 8 bulan.wow!macam xpercaya jer kami boleh bersabar begitu lama ye...inilah realiti kehidupan kami menanti dan terus menanti.hanya menghitung hari yg sgt membahgiakan dlm hidup kami.insyaAllah.aku nie kalau semasa abg belayar aku suka memerap di rumah bersama ank2 shj nanti bila abg dh balik barulah pergi berjalan2,mandi manda, pergi kenduri kendara ,jumpa sanak saudara yg jauh atau dekat.memang stail aku nie suka terperuk jer kt umah.tapi kalo rasa boring barulah bawak ank2 jalan2 pergi taman permainan dan pergi makan di luar.seperti yg aku kata tadi aku sgt sibuk kan so hari ini utk pengetahuan semua aku ingin post jadual persekolahan ank2 kami.jadi kawan2 boleh tahu bila masa aku ber facebook, bila masa aku ber blogging atau sebagainya..aku kdg2 curi2 masa  utk semua ini.sebagai mama yg sgt sibuk dgn rutin harian.fuhhhh!mencabar jugak hidup ini kan...


Jadual sekolah kakak Nurin
7.15pg hantar kakak ke sekolah -12.30tghari atau 1.30ptg ambik kakak sekolah-  2.30ptg hantar kakak kelas fardhu Ain (KAFA)-5.30ptg ambik kakak KAFA


Jadual sekolah kakngah Pia
1.10ptg hantar kakngah ke sekolah petang-6ptg atau 6.30ptg ambik kakngah sekolah petang


Jadual tadika baby Putri
8.15pg hantar baby Smart Reader's Kid-11.30pg ambik baby Smart Reader's Kid


Isnin atau Rabu atau Jumaat atau Sabtu seminggu 2 kali selama 3jam
hantar kakak dan kakngah English Tutorial


Selasa dan Khamis hantar kakak,kakngah dan baby mengaji Iqra' dan Al-Quran


apa yg mama papa harapkan ank2 kami berjaya dgn cemerlang dan terbilang juga menjadi ank2 yg berguna pd keluarga nnt.amin insyaAllah

kerana sesungguhnya kata2 itu adalah doa.kata2 dari seorang ibu lebih afdal dimakbulkan Allah SWT.bertuah ank2 kami.amin ya rabbal alamin


Terima Kasih Daun Keladi.
Lain kali singgah lah lagi.

0 ulasan:

my signature